Summa sidvisningar

söndag 19 juni 2011

Metaltown 2011

Har haft en toppenhelg i Göteborg på METALTOWN !
Min första "riktiga" festival på camping, vad ska jag säga,
jo, hälften av festivalkänslan är på campingen, jag gillar´t ! :D
Trevligt folk och en hel del fest, hur kul som helst. ;)

Raubtier, System of a down, Avenged Sevenfold gjorde mej glad !
Korn överraskade och jag blev alldeles lyrisk när de började spela
säckpipa, underbart ! (jag gillar säckpipa)
Och självklart mitt älskade Volbeat levererade, trotts ösregn och lite folk !
Jag kan inte annat än rysa när de ber publiken sjunga första versen på "Still counting"
eller hur de bara vill ge publiken mer hela tiden eller när Antrax gitarrist kommer in och de spelar Misfits "Angelfuck" tillsammans, såååå jävla bra rent ut sagt !! :D
Det enda som va negativt va regnet igår kväll, annars kan jag inte klaga på något alls.

Trött och sliten, men lycklig ! :D

Bilder kommer imorgon.

/A*

Inga kommentarer: