Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

One day or another.

Sååå underbart att solen är tillbaka, på tiden nu ! :D
Men det finns en nackdel, det är ett helvete att springa i, jag vill inte klaga på solen,
men i detta fallet måste jag tyvärr .. Samtidigt är det inte roligare att ställa sig inne
på ett svettigt gym och ett löpband.
Enda lösningen är tidig morgon eller sen kväll, men det är inte heller så roliga tider
att ge sej ut på ..
Shit vilka problem jag har, haha.
Men jag sprang i alla fall en runda innan, så svetten lackade, men det va rätt
skönt ändå. Å trotts förkyldningen som inte ger sej, klarade jag mej finfint. :)
Å imon blir en ledig dag och då blir det sooool på min bleka kropp,
kan inte bli bättre !! :D

Rea på nelly, ska se om jag hittar nåt snyggt att beställa hem. :)

Later !
/A*

Inga kommentarer: