Summa sidvisningar

tisdag 21 december 2010

Who are you ?

Bara typ tre dagar kvar till julafton, såå mysigt ! :D
Å så har ÄNTLIGEN granen kommit in i stugan, å klädd och snygg är den nu också, av mej och syrran !
Men jävlar i havet, va det är kallt ute, men jag tycker det är bättre med kallt än att det snöar, faktiskt ..
Äh, vi får snö på julafton iaf och det är jag glad för ! ;)
Shopping med farmor i stan idag, mysigt ! :)
Imon blir det äntligen gymmet för första gången på en och en halv vecka typ, nu känner jag mej frisk nog att våga ta ut mej ordentligt, så skönt !

Det är ganska kul att jag har en hel del som läser min blogg, fast inte ofta nån som kommenterar, så det skulle va kul om jag får lite kommentarer, typ bara "hej" eller så, haha. ;)
Så jag vet vilka som läser, nyfiken som jag är .. ;)

Nu åker jag till Markus ! <3

/A*

2 kommentarer:

Maria Trymell sa...

ja kallt var det minsann idag -20 i växjö

amanda. sa...

Usch ja, här med, minst ..
Alldeles för kallt ! :p