Summa sidvisningar

måndag 20 december 2010

Hjärta !

Yes, det blev ett pepparkakshus här hemma i år, fan va duktiga vi är, jag och min man ! :D
Vi skulle inte vinna snygghets- eller rakaste huset, men jag är nöjd att det ens står upp, hehe.
Ingen glasyr blev det heller, men jag tyckte det blev rätt snyggt med bara godiset, den utmaningen sparar vi tills nästa år. ;)

Å så bakade vi lite pepparkakor också, snyggt ! :)

Jag säger bara, åhhh, va skönt det är med lov, ja, för nu har jag lov, har inte orkat börja med pluggandet än, fast jag borde, men jag SKA, snart !
Idag har jag haft en härlig sovmorgon, en promenad med mamma och sen har jag fixat och donat med olika grejer, underbart !
Tränat och duschat har jag också hunnit med, så skööönt ! :D
Imon ska jag till stan med farmor, handla "roliga" julklappar och vara sällskap, mysigt. :)

Sy lite ska jag också, så mina kläder blir lite snyggare, haha.

Snart möte med Unkan,

sen mys med mina bästa, Sandra och Lina ! hjärta

Just nu är livet ganska perfekt ! :)
Och 4 dagar kvar, sen julafton, äntligen !! :D

/A*



Inga kommentarer: