Summa sidvisningar

onsdag 15 december 2010

*Allt som är ditt*

En ledig dag från skolan idag med, känns konstigt faktiskt, men väldigt skönt, har till och med börjat kolla lite på tentan idag .. Men imon är det skola igen, hela dagen, pust, MEN sen är det jullov, sååå skönt och behövligt ! :D
Idag har jag skrivit julkort, pluggat lite, tränat lite (nu sitter förkyldningen mest bara i näsan, yes ! ;)), lagat tacos och ikväll blir det jobb, glöggmys på Unkan ikväll, perfekt ! :) Heeelt okej onsdag !

Dagen började dock inte bra, vakande upp svettig av en hemsk mardröm med spöken, familjen som försvann, höga höjder, ah panik och såklart kändes allt så verkligt, så det va verkligen skönt att vakna upp och förstå att det va en dröm, en hemsk sån !

OCH jag har även köpt pepparkakshus (fusk med köpta delar, men jag kan inte annars, hehe), så på söndag ska det bli julbak här hemma, det har jag bestämt, pepparkakor och lussekatter också, myysigt !
Eftersom min mamma inte är så pysslig av sej så tog jag tag i det i år, så det händer nåt, för jag tycker verkligen det är såå mysigt med sånt vid jul. ;)
Å så ska jag försöka få med mej min kära pojkvän också, för bakar man inte, får man inte smaka heller, i alla fall inte han. ;)

Längtar till helgen ! :)

/A*


Inga kommentarer: