Summa sidvisningar

söndag 26 december 2010

Fina jul !

Julen 2010 har varit heeelt perfekt !
Julafton såklart mysig som vanligt, först hos farmor och farfar, dock hade farmor magsjukan, stackarn, men det gick ganska bra ändå, sen till Markus på kvällen.
Juldagen va det julmiddag hos Markus, sen hem fixa mej, julfika med snaps hos Sandra och sen taggade vi FEST i Sävsjö !
:D
Å fest blev det, riiktigt kul hade vi, allihopa tror jag !! ;D
Och somnade gjorde jag och vaknade ganska pigg, väääldigt skönt !
Idag firade vi hos mormor och morfar eftersom mamma jobbade julafton, god mat och trevligt sällskap. :)

Fina julklappar fick jag också, ring, tavla, muggar, glas, presentkort, pyamas, varma strumpor, trosor, tofflor, vin, smink, pengar och så vidare, mycket bra saker iaf ! :)

Nu ska jag sova, jobb imorgon, klockan sex ..


/A*


Min nya skööna "mysdräkt" !!

Inga kommentarer: