Summa sidvisningar

tisdag 14 december 2010

Honeymoon.

Väckt klockan 06.10 av att telefonen ringer, verkligen yrvaken, fattade ingenting, i alla fall blev det jobb på Sälen i Stockaryd, sju till ett, perfekt ! :)
Å så har jag tagit kort till en uppgift i skolan, folk undrade nog vad jag höll på med när jag tog kort på förskolan och skolan, hehe. Men skönt att ha det gjort, ska försöka med att planera lite inför hemtentan med, om jag hinner.
Sen ner på förskolan igen och prata jobb och kika lite på söta lucior, tärnor, pepparkakor, tomtar och allt, mysigt ! :)
Å sist med inte minst, hem till min älskling, puss. :)

Torsdag, sista dagen, sen jullov (studieuppehåll!), såå skönt !! :D
Fredag, Zara <3 och älskling !
Lördag, Zara + shopping och på kvällen blir det party i Vetlanda OCH 20 månader med Markus <3.
LÄNGTAR till helgen ! :D

/A*

Inga kommentarer: