Summa sidvisningar

måndag 27 december 2010

Färga håret och shopping.

Först vill jag bara säga TACK för alla fina julklappar jag fick, igen, (till dom jag fick av, som läser detta), för jag är hur nöjd som helst ! :)

Precis sprungit, UTE, verkligen jobbigt, men skönt, det va helt okej att springa ute, fast det är hur många minusgrader som helst OCH snö.
Nu är frågan om jag ska våga färga håret själv, plus lite hjälp av älskling eller vänta och bara ta en varm skön dusch .. Jag tror jag försöker ändå, jag vill ha en hårfärg, för just nu vet jag inte vad det är !
Men jag måste nog få lite mat i magen först och varma kläder ..
Sen ska jag ta på mej min mysiga fina julklapps- pyamas och varma sköna julklapps-strumpor och bara mysa heeeela kvällen, det kan jag få tycker jag ! ;D

Imon, mellandagsshopping i Växjö, med Johanna, wiii ! :D

Later !
/A*

Inga kommentarer: