Summa sidvisningar

onsdag 22 december 2010

Utespringare nu ?

Alltså hur länge kan en förkylning sitta kvar i kroppen, jag kände mej fortfarande inte helt hundra när jag tränade innan, slemmig och ganska seg i kroppen ..
Men såå skönt att träna ordentligt idag, fast det märktes att jag inte varit där på ett tag, heh ! :)

Hm, nästa träningspass ska jag testa springa ute, trotts vädret, om inte vägarna är allt för dåliga, för vissa springer ju ute i alla väder, så det måste jag ju också kunna det, haha, värt ett fö
rsök iaf.

Efter maten, en skön dusch, sen ska jag försöka rimma till några paket, försökte lite innan, jag undrar hur detta ska gå egentligen, men det är ganska kul ändå .. ;) Sy lite med om jag hinner och ikväll blir det jobb ..

Nu farmors lasagne och lite sallad, mums ! :)


/A*

Inga kommentarer: